GEGEN JAYS… gegen the 'New World Order'

Temat: Żarówki diodowe H1 zamiast żarówek mijania
" />Niema co rozwodzić się nad tym wynalazkiem slużącym nabijaniu ludzi w butelkę. Co do kwestii technicznej - reflektory samochodowe to zwierciadła kuliste wklęsłe a źródło światła musi być usytuowane w ognisku zwierciadła dlatego żarnik żarówki standardowej jest zwarty (gabaryty) i precyzyjnie umieszczony w lampie, dodatkowo posiada miniaturowe lustereczko do wstępnego układania wiązki światła(dotyczy żarówek H4). Ten pseudo zamiennik diodowy ma wiele źródeł światła rozmieszczonych z dwóch stron płytek i na dużej powierzchni także po odbiciu od luster światło nie będzie kierowane tam gdzie trzeba (bo LED-y nie są w ognisku zwierciadła) tylko wszędzie dookoła - marny pożytek z bego badziewia.
Na zdjęciach z allegro nie zauważyłem rezystorów ograniczających prąd diod i podejrzewam że są one łączone szeregowo i tym samym będzie duża wrażliwość na zmiany napięcia zasilania (przy wyłączonym silniku napięcie 12,5V, pracujący silnik ze sprawnym układem ładowania to napięcie ponad 14V) czyli będą znaczne różnice w jasności świecenia.
Co do barwy to dostępne są diody o różnych temperaturach barwowych (ciepłe i zimne) ale oczywiście naciągacz z allegro nie pisze jaką mają barwę (uśmiałbym się gdyby się okazało że trafiły się diody różnego rodzaju).
Źródło: p605.foxnet.pl/phpbb2/viewtopic.php?t=4421